Thursday, December 25, 2008

PeRsAhABaTaN

Di saat sedih......
Ada insan yg sudi mengambil berat
itulah persahabatan..
susah dan senang rela bersamaa..

Persahabatan..
Suatu perkataan yang mudah diungkap...
Namun,apakah erti persahabatan???
Hanya yang mengenali kejujuran n keikhlasan....
Mampu mendefinisikannya dalam kamus sebuah kehidupan....

Mengenalinya amat indah......
Namun bukan seindah kehidupan di syurga...
Kadang2 diriku terusik dengan ungkapan ini....
Kadang2 aku menitiskan air mata kerna ia....
Mungkin bukan semua orng memahami...
apa yang ingin diungkapkannn...

Diriku bermain dengan perasaaannn
Tetiba berasa amat gembira...
Bila terasa diri ini dihargaiii
Oleh seorng yg bernama sahabat...

Tiba2 aku berasa terlalu sedih
Kerna aku telah diketepikan...
Aku tidak lagi dihargai..
Aku tidak lagi diterima olehmu...

Hatiku....
Benar2 terusik dengan semua ini
Senyumlah itulah penawarnya...
Buat kalian.........
Trima Kasih atas segalanya...........
Walau kemana kau pergi...
diriku tetap akan mendoakan kebahagianmuuu

No comments:

Post a Comment